29 Eylül 2014 Pazartesi

 


Herhangi bir kurumda, fabrika veya devlet sektöründe çalışmayan falan İş Arayan Ev kadınları için yeni iş imkanları. 2015 Evde kına paketleyecek Ev Hanımları konumuzdaki iletişim bilgileri aracılığı ile evlere ek iş veren fimalar ile bağlantı kurabilir.  Bu sayede evde yemek satışı imkanı veya büyük şehirlerimiz İstanbul, İzmir ve Ankara ya da o bölgelerde bulunma imkanı bulunan ev kadınları için Eylül, Ekim Kasım, aralık, Ocak Şubat, Mart, Nisan Mayıs, Haziran, Temmuz, Ağustos senenin 12 ayı evlerinde kına paketi yaparak ek gelir kazanma imkanı sunulmakta. http://ozguncel.com İletişim kurmak ve detaylı bilgi edinmek için bizlere bu adres aracılığıyla ulaşabilirsiniz.


Adresimiz : kınapktlm@gmail.com adresinden ulaşabilirler ayrıntılar ve Evde iş veren yerler şirketler kurumlar firmalar hakkında bilgi almak için burayı ziyaret edin 2014 Ev Hanımlarına İş Verilir


Yaz Sezonunun başladığı bu günlerde düğün telaşesi içerisinde bulunan yurttaşlarımızın taleplerini karşılamak amacı ile Düğün Sezonunun başlaması dolayısıyla evde kına paketleme işi veren işveren sayısı her geçen gün artış göstermeye devam ediyor.


Evde-Kına-Paketleme-isi-2014Evde kına paketleme işi yaparak ek gelir elde etmek isteyen kişiler ile evde kına paketleme işi veren işverenler  sayfamızın alt kısmındaki yorum bölümü aracılığıyla İlan verebilirler.


2014 2015 Ev hanımlarına, evde mandal yapım işi, evde kına işi , ecde davetiye işi ve bunun gibi ev kadınları için ek gelir sağlama imkanlarını üye olmadan veya herhangi bir  ücret ödemeden paylaşabilirler.



2015 Evlere Kına Paketleme Mandal Davetiye İşi Verilir Kınapktlm@Gmail.com

9 yorum :

  1. merhaba biz grup halinde evde iş yapmak istiyoruz bu konuda elemana ihtiyacınız olursa bize bu numaralardan ulaşabilirsiniz 05467758292 / 0538 390 30 21 ankara

    YanıtlaSil
  2. biz evde grup halinde iş yapmak istiyoruz bize bu numaralardan ulaşabilirsiniz 0546 775 82 92 /0538 390 30 21

    YanıtlaSil
  3. evde iş yapmak istiyorum bu numaram lütfen bana ulasin 05396027047

    YanıtlaSil
  4. Van evde iş yapmak istiyoruz 4 kişiyiz

    YanıtlaSil
  5. Meraba zonguldak merkezde yasiyorum ve paketleme isi yapmak istiyorum irtibata gecerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  6. Van tuşbada yaşıyorum paketleme işi yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  7. Van tuşbada yaşıyorum paketleme işi yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  8. Banda yaşıyorum evde paketleme işi istiyroum

    YanıtlaSil
  9. Van Çaldıran da oturuyorum evde paketleme işi istiyorum

    YanıtlaSil